Til arrangement

Film og spel

Seniorgaming

Er du senior og har lyst til å vere med på noko som er både sosialt og morosamt?

Legg til i kalender
Kvite bowlingkjegler med raude striper. Stjerner som bakgrunn. I front er det eit par kontrollere til Nintendo switch.

Gratis - inga påmelding

mån 29. april

Stad

Vindafjord bibliotek - Dreganesvegen 40, 5580 Ølen

Fleire arrangement i denne serien

• mån 13. mai

Då må du ta turen innom Vindafjord bibliotek måndagar. Me riggar då til med spillkonsoll og storskjerm og spelar bowling. Kort fortalt får kvar deltakar utdelt ein fjernkontroll som registrerer rørsler, og på den måten kan ein styre det som skjer på skjermen. Ein vel om ein vil stå eller sitje medan ein spelar.

Bowling på storskjerm er ein aktivitet som gjev mykje «lått og løye».

Fleire arrangement i denne serien

Vindafjord kommune
Ansvarleg redaktør: Silje Holden Birkeland
Besøk oss på facebookBesøk oss på instagram